Tuesday, April 07, 2009

Dug Dag Dug Jantung

Aduh heart-attack sey, dok ikut perkembangan the three by-elections 'live' from M'siakini, Bro Anil and Lina Soo.

Nampaknya maybe 2-1. PR gets the two Bukits, BN gets the Batang.

Laaaaaaaa. Siut. Aku baru perasan nama-nama tempat by-elections ni semua mula dengan perkataan yang boleh di double-meaning kan.

That just proves how 'clean' up in the head I have been, kan. Ngeeeee.

Abang's deadline is at 5am today. Eh, tomorrow. Ya, LIMA PAGI KARANG. Abang baru call minta jasa baik aku untuk balik dengan Star LRT dan teksi. Hmmmmmmmmmmmmmph, aku kata.

Lat 2 saat lepas tu, dia call balik. Ni mesti nak pujuk aku ni, aku fikir.

Helo. Aku kata. Flat tone. Kira macam merajuk la ni kan.

Silence.

Eh! Laaaaaa. Abang nak call ANIL, pi dial ALIN pulak. Jauh tu. Hahahahaha. Abang kata.

Eiiiiiiiiiiii nyampah tauuuu. Aku balas. Ingatkan nak tukar fikiran, suruh Alin tunggu, Abang nak mai ambik sekarang. Hmmmmmmmmmmmmmph!

Hahahahaha. Abang gelak sebelum letak gagang.

Hmmmmmmmmmmmmmph!

***

Ok, nak catch-up dari rumah pula. Kita tengok nanti berita kat TV tunjuk apa. Mesti diorang melebih-lebihkan tunjuk kat Batang Ai, macam GE8 last year -- 5 negeri dah jatuh ke PR pun masih lagi in denial, dok menayang pengiraan kat Sabah dan Sarawak sampai ke pagi. Kesian.

f~

2 comments:

nik awin said...

kalau akak dag dig dug (mcm lagu dangdut la pulak)

saya ni ha...memulas-mulas.
saspen.
tak kuasa nak tgk tiwi..bias!

Roti Kacang Merah said...

awin
rasa macam palpitation kak lin sampai ke telinga, you!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin