Wednesday, March 04, 2009

Sedap Woh Jari Pak Ngah

Berkobar-kobar Amir pulun jari Pak Ngah. Sedap sangat ke tu, 'Yang? Ni mesti gusi dah gatal-gatal ni.

Sesuai pula pekena dengan lagu Seniwati Saloma, "Chikebum Bunyi Lagu"!

video

f~

6 comments:

Naz said...

Alin,
Wah! filming guna tactic mtv ni...hehe!
Amir is so cute :) Bersungguh sungguh dia pulun jari tu!

Roti Kacang Merah said...

kak naz
alah kakak, pakai Movie Maker aje, tak susah aih! hehe

Si Amir tu kalau masa dia dok pulun jari, jangan la cuba tarik jari keluar...mau menangis yang tangkap sedih punya menangis -- tagih simpati! haha

NJ@goboklama said...

habih disapunya sumer bakteria yg ada kat jari tu,euwwwww!!!! :p

Zetty said...

ada sikit2 rasa sambal belacan tadik kat jari kot...tu yg beria haha.

kay_leeda said...

RKM,

Comel nyer Amir!!! Sodap eh jari tuh :))

Roti Kacang Merah said...

qissst
tu yang dia sihaaaaat tu! haha

etty
tak pun, nak serap semua ilmu melukis dari pak ngah dia!

kak kay
entah apa la yang sedapnya sampai beria benar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin