Sunday, June 15, 2008

Baju Celi ke Konvo Udi

Aku kat Bangi. Orang semua tengah sibuk mengemas, esok pukul 7.30 pagi nak ke airport. Sementara semua tengah sibuk, aku decided to update entries. Eventhough mata aku tengah kelat, malam tadi tidur pukul 2am aku buat skrip untuk MC pagi tadi di Gombak.

Yang itu aku post entrynya esok. Gambar dah upload dah.

Kat atas tu final product baju Celi. Dah siap basuh. Jadi, kapur lukis warna putih (macam gambar yang aku post dulu tu) tu dah hilang.

Yang gambar belah bawah tu... kain belah kanan tu is the shawl yang aku beli kat Amcorp weekend sale. RM16 je. Murah, kan? Yang kain belah kiri tu is the kain to the baju kurung, Umi jahit ala-interchangeable -- buleh pilih nak pakai alik kain yang banyak benang emas ke, or alik yang rupa macam kain songket.

Tak dapat join dorang, dapat menjangukkan (men-cantikkan) adik and Mak aku pun, jaaaaadilah.

Hope they'll have absolute fun there... aaaaamiiin...

f~

2 comments:

Sanity said...

Airport? where are they going? >.< not sure if you've posted an entry explaining where they're going ...my bad ^^" hehe


XOXO
Sanity <33~

Roti Kacang Merah said...

in-sanity, ngengeee
they're off to see my youngest bro in Bath for his convo... entry on that, soon!!! :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin