Saturday, April 26, 2008

Kucing Sasterawan Negara

3-mth old 'Ninja'. Kucing mendatang... dia duk mengikut Pak Shahnon dan Mak Wan masa masih baby.


Tapi kacukan, rasanya... bulu kembang semacam, tapi muka macam Labi. Bila dia tidur pun, menelentang macam Labi. Tomey tangat.


"Baru lepas mandi, tu. Nanti cucu-cucu nak mai, main peluk-peluk dia. Letak dia kat luar tadi sebab bulu tak kering lagi, ni ada orang mai dia suka la," Mak Wan kata.


"Suka menayang, si Ninja ni. Exhibitionist," Pak Shahnon mencelah.


Ish windu betul kat Labi...


f※

2 comments:

Syafiq said...

aku tau siapa bagi nama ninja. :)

Roti Kacang Merah said...

syafiq
sapa kasi dia nama ninja?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin