Saturday, January 05, 2008

Material Boy

'Dak Labu ni kan.


Padahal dah ada dua bakul, satu besar and lonjong (kanan), satu kecil sikit and bulat (kiri).


Tapi dia nak guna bakul yang lebih kecil yang kak lin bawa balik jugak. Mentang-mentang lah bakul baru.


Kalau Labi masuk bakul baru tu, habis Labi digigitnya suruh keluar. Sanggup dia mengkerekot membulatkan diri to fit himself inside it.


Dah la vain, materialistic juga 'Dak Labu ni ya.


f※

4 comments:

DocYana said...

Kiutttttt!!! I think I have a pic of my Bubu 'membulatkan' diri untuk masuk tong sampah...

P/S: I found three strays today. Adik beradik, 2 boboy and 1 gegirl. Ada suggestion untuk nama tak? :)

roti kacang merah said...

doc
laaah panjang umur you, i baru tengah teringat tucing-tucing you yang i lama dah tak jenguk!

alaaaaa mesti kuit gambar Bubu tu! even my hubby cannot wait to see it!!!

Abg Zul kata, namakan tiga ekor tu Do, Re and Mi (Mi being the gegurl!), buleh ah nanti kawan dengan Labu and Labi! hehehehe

Amy said...

Comeynya material boy ni.. sanggup ok membulatkan diri macam terseksa gitu!

Roti Kacang Merah said...

amy
tu la orang kampung kata, "the price of vanity", heh heh.

sanggup susah payah terseksa asalkan dia on the winning side, hahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin