Monday, December 18, 2006

Yang Stim & Yang Potong Stim

Yang Stim.

Aku tahu la aku ni sedikit sebanyak buta IT, tapi aku stim betul dengan
Internet Explorer 7 yang baru ni.... huiiiiii, syiokkkkkk....

Yang Potong Stim.

Pegawai Tadbir:
Kak, esok petang pukul 4pm, semua kakitangan Gred A & B dijemput hadir untuk rasmi toilet automatik baru di Bukit Bintang kat KLiK kita tu.

Aku:
SEMUA?

Pegawai Tadbir:
Ya, semua. Depa announce kat HQ tadi.

Aku:
Untuk apa? Untuk celebrate ada TPM, Menteri-menteri dan DB baru kita ke?

Pegawai Tadbir:
Eh, tak jugak! Nak rai toilet auto baru kita tu la gamaknya, first in South East Asia!

Aku:
...Wha...?

Ish, betullllll potong stim.

Kerana nak kasi sokongan moral pada adik-adik arkitek aku yang handle projek itu, maka insyaAllah aku akan hadir. Tapi kalau nak rai kehadiran "mamat tu", mintak maaf lah 'TokSri, laki aku tak suka kau. Tapi aku nak juga jumpa Big Boss baru aku, Datuk Ab. Hakim Borhan. Pagi tadi tak sempat nak rai hari pertama dia di sini.

By the way, as much as orang dok kutuk toilet auto baru ni... tadi aku dah pi lawat, personal tour oleh Irfan the arkitek and the GBH Toilet people lepas aku selesai inspect kiosk aku in working order ke tak untuk hari esok.

Kemas, buatan toilet tu. Selesa. Surprisingly, aku suka aku suka aku suka.

Apa kata kita jangan skeptik dulu dengan sistem RM1/15minit ni, dan kita cuba dulu, okay? Mana tahu, mungkin toilet ni lebih puas dan selesa digunakan dari yang lain-lain yang percuma.


f~

8 comments:

The "Y" said...

Sad to say this project is also one of the downfall of the ex-mayor of KL... And yet the new mayor comes in with the toilet completed smelling like roses...

The papers today says the new mayor intends to simpify procedures. Does this mean that we could approve projects and 'study' trips ourself???
WOOOHOOOO!!!!

Roti Kacang Merah said...

the "y"

Well, anybody new MUST have their aim and agenda. We'll just see if he, as 'orang luar', can accomplish this in 2-year tenure when the previous Mayor yang 'orang dalam' pun susah nak accomplish! heh heh

The 'Y' said...

Boleh la IE7 ni... just donlod last night... tapi kenapa text dia ada macam ada blur2 sikit aaa, kurang 'crisp' (kene sebut macam org puteh, 's' tu lebih sikit...)

Roti Kacang Merah said...

the y

hak ah, kurang crisssssp sket. tapi at least the pages nampak lagi kemas la kan.

Anonymous said...

adik u tu gay??? http://www.myspace.com/daengamarus

Roti Kacang Merah said...

Dear Onanimous

First and foremost, DO ada adab and kasi salam and even have the balls to print out your name or even a nick before terus tanya soalan yang perlu berlapik tapi tak dilapik.

Second... my bro's a gay? Just because he writes "Orientation: Bi"??

Kalau macam tu, he's also "Body type: 7' 6" / More to love!"; "Ethnicity: Latino / Hispanic", "Children: Proud parent". Hahahaha

Nevertheless, whether he's gay or straight, I love him no less!!!

Anonymous said...

Aiyohh, fahy dah tulis panjang2 pastu takleh publish.. Gasak ah whatever dier nak ckp, Allah jer balas. I don't see any gay thing pun dlm myspace tuh.

Thanks Kak Lin. Ayat last tuh mean so much to me "I love him no less!!!". sobs..

Roti Kacang Merah said...

Ak Aban!

In fact, I love you, my baby bro, even more... not a nanometer less!!!! hug hug muah muahs!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin