Tuesday, November 14, 2006

Ayam Bandar

Maria baru call. Dia baca my LBP entry, and recommended Apple Cider with honey. Not instant relief, but in due time, katanya.

Yonne pun ada beritahu, since dia pun ada back-pain, he takes Hurix Ginseng Plus. And he swears by it.

Tapi yang sangat mengganggu aku la ni adalah hakikat bahawa the pain-killer shot I been taking for instant muscle relief has been steroid??!!! Maria la ni beritahu tadi. Arrrkkkk. How can I be so daft... ubat muscle memangla steroid!!! Baghalll.

Dah la aku ni mak tembun, amek lagi steroid kat area nu! Kecik-kecik dulu pun aku dah penuh steroid untuk asthma aku. Steroid steroid steroid. Baik aku join ofismet aku masuk Bina Badan (dia juara Bina Badan Bahagian Wilayah woo).

Mak aku selalu 'umpat' aku gini:
"...dia tu, bukannya gemuk apa. Gemuk ubat... macam Ayam Bandar...kikikiii..."

Dah, dah. Tak mboh amek shot shot dah. Kalau tak nanti lama-lama aku tukar jadik Ibu Ayam plak. Heish.

f~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin