Friday, June 02, 2006

Nervosa

Hari ini. Jam lima suku pagi tadi. Tarikh serta waktu projek awam (public project) pertama aku. Satu antara lima buah. Diletakkan di atas tapak oleh kren. Di hadapan McD Bukit Bintang. Di persimpangan Lot 10 - Sungai Wang.



Aku nervous. Sebab
projek awam (public project) pertama aku.

Aku nervous. Menunggu tindakbalas orang ramai.

Aku nervous. Sampai perut memulas-mulas!!!





Nota kaki:

Aku perlu berterimakasih kepada kontraktor, PICO Integrated Exhibits yang sangat profesional dan bertungkus-lumus siang-malam bekerjasama dengan kami; serta suami aku yang sabar dengan panggilan telefon bertubi-tubi pukul 5am tadi dan menjadi supir aku untuk lawatan tapak 6.45am. I know I'm married to a great great man. Love. With much much Love.

f~

2 comments:

Anonymous said...

kak lin tak kate trimas a lot kat sayer pun ehek ehek. dah nak terpengsan sayer tunggu kak lin tengok pembikinan projek kat kilang dia nei.
tapi yang best nyer kak lin belanje minum hehehehe kak lin bile kite nak gi jalan kat SSF?

Tok Rimau said...

Apo ko bondo ni? Nampak macam gerai. Betul ke?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin