Tuesday, April 04, 2006

It Ain't Over Till The Fat Lady Sings


Aku nak jadi Secretary... nak pi Secretarial Week luncheon Adibah Noor kat Impiana Hotel, nak nak naaaaaaaaaaaaaakk!!!!

"My NAME is ADIBAH NOOR, but if that's too difficult for you to remember, just call me BRITNEY SPEARS..."

Heh heh, how much more can one be comfortable in one's skin, laugh on it, and multi-talented too!!

Dah tiba masa rakyat Malaysia ni di didik dengan adanya kehadiran Adibah Noor di persada dunia, that one must not judge others from their physical size! Ya, Ya... seperti yang aku uar-uarkan sebelum ini...

It's not the size of boat that matters, but the motion of the ocean !

ha ha! Quote tu untuk saiz benda lain, but same difference lah kan...

Kalau lah aku ni Datin yang kaya raya, memang dah pasti aku tolong Kak Dib terbitkan album dia!!

Tidak, tidak. Aku nak jadi Manager dia. Ya, ya. Biar kita the big-sized women takluk dunia! BWAAAAA HA HA HA HA HA HA HAAAAAH!!!

Hmm, camni aku nak ikut adik aku lah, pi Annual Dinner ofis dia Jumaat malam ni di Renaissance Hotel! Kak Dib adaaaaaaaaaa!!!! Nak nak naaaaaaaaaaaaaakk!!!!

Cuma, ada ka patut, theme colour for the Annual Dinner would be white?!! What an insult for us the big-sized women! SOOO la tak flattering for us!! Tapi tak pa. Again, the message is, One must be comfortable in one's skin!! Yeaaaaaaaah!!!

Tak pa, adik aku kata aku leh pakai telekung. Pasti flattering.

Dan kalaulah aku ni seorang Sultanah, pasti akanku pujuk laki aku si Sultan Z*r untuk bestow pangkat Dato' kat Kak Dib. Dato' Adibah Noor. Dah la pandai nyanyi, pandai berlakon, pandai buat lawak, pandai host rancangan, pandai English, pandai buat charity work... pandai pandai pandai!! Ish, memang sessswaiiii gitu dapat Dato'!!!

f~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin